Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

inovasyon etkinliği süreci

Nereden Yazdırıldığı: gelisenbeyin.net
Kategori: Teknoloji ve Tasarım
Forum Adı: Yapım
Forum Tanımlaması: Yapım Kuşağı
URL: http://www.gelisenbeyin.net/forum/forum_posts.asp?TID=1056
Tarih: 26-Nisan-2024 Saat 10:39
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 9.50 - http://www.webwizforums.com


Konu: inovasyon etkinliği süreci
Mesajı Yazan: gelisenbeyin
Konu: inovasyon etkinliği süreci
Mesaj Tarihi: 20-Mart-2007 Saat 00:10
http://imageshack.us">

-------------
http://gelisenbeyin.net">
Gelişimin adresi...



Cevaplar:
Mesajı Yazan: gelisenbeyin
Mesaj Tarihi: 25-Mart-2007 Saat 13:37


                   İNOVASYON ETKİNLİĞİ
Aşağıda verilen başlıklar altında inovasyon etkinliğini tamamlayınız.
1-Çalışmak istediğiniz ürün/pazarlama/hizmet alanlarından birini belirleyiniz.
2-Belirlediğiniz alan için değiştirilmeye ihtiyaç duyduğunuz yönlerini listeleyiniz.
3-Belirlediğiniz alanda yapmak istediğiniz değişiklikleri belirtiniz.
4-Yapacağınız değişikliklerin hedef kitlesini belirleyiniz.
5-Yap tığınız ürüne yönelik çalışmanın resmini çiziniz.
6-Pazarlamaya yönelik sırayla logo,marka,çiziniz.Sloganı belirleyiniz.
7-Ambalaj resmini çiziniz.
8-Tanıtıma yönelik yazılı/görsel reklam senaryosu yazınız.
9-Hizmete yönelik bir alnda çalışıyorsanız hedef kitlenizi belirtiniz ve yapacağınız çalışmayı şematik olarak gösteriniz.
10-Çalışmanızı tanıtacak poster hazırlayınız.

NOT:Grubunuzun inovatif çalışmasını,sınıf içi etkinliğe dönüştürmek için aşağıdaki başlık altında düzenleyiniz.

ÖRNEK: ÜRÜN İNOVASYONU
1-Ele alınan ürünün tanıtılması,Kullanım amacının açıklanması.
2-Ele alınan ürünün temel özelliklerinin listelenmesi.
3-Üründe en çok sevilen özeliklerin nedeniyle birlikte açıklanması.
4-Ürüne yönelik kullanıcıların görüşlerini yansıtan bir röportaj yapılması.
5-Benzer ürünlerin karşılaştırılması,benzer farklılıklarının belirlenmesi.
6-Belirlenen farklılığın ürüne kattığı özgünlüğün belirlenmesi.
7-Benzer ürünlerin karşılaştırılmasıyla ulaşılan sonucun bir değişim olduğunun açıklanması.
8-Neden benzer ürünlerde farklılık yapılır?
9-Farklılık katmanın gerekçesi ve hedef kitlesinin açıklanması.
10-Hedef kitlenin ihtiyaçlarının karşılanıp karşılanmadığının belirlenmesi.
11-Elinizdeki üründe ne gibi yenilikler yapılabilir?
12-Değişiklikler düşündüğünüz ürünün resminin çizilmesi.
13-Hedef kitlenin belirlenmesi.
14-Tanıtmaya yönelik sırayla logo,marka çizilmesi.Slogan belirlenmesi.
15-Ambalaj resminin çizilmesi.
16-Tanıtıma yönelik reklam senaryosu yazılması.

    

-------------
http://gelisenbeyin.net">
Gelişimin adresi...



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.50 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2007 Web Wiz - http://www.webwizguide.com